Založ si blog

Blchy a Flinta v žite

 
BLCHY
 
 
Vybral som sa na trh blší.
Nevadí, že trochu prší.
Ja mám v ústach pocit suchý.
Na blšáku hľadám blchy.

Hľadám vši, ploštice hľadám. Veď by tu mali byť hádam.
No podľa blšieho vkusu,
Ušli blchy do cirkusu.

Jedna jak voš v chraste čuší,
Počúva cez blšie uši.
Pozerá cez blšie oči,
Odrazí sa potom skočí.

Inej blche do reči.
Nevie, že sa nesvedčí,
Prerušovať kolegyňu,
Komu však dať za to vinu?

Pivu žeby? Žeby vínu?
Veď ak blchy chytia slinu,
Klebetám niet konca-kraja.
A mňa už smäd s blchou spája.
 
—————————————–

 

FLINTA V ŽITE
 
 
Hodil som flintu do žita,
Aj tak nebola nabitá.
Teraz leží flinta v žite,
Ja mám pivo nedopité … ach, jaj, jaj!

A celú noc sa mi sníva,
Že mám flintu plnú piva.
Mal som počkať na nedeľu
A flintu hodiť do chmeľu … ach, jaj, jaj!

Abo radšej do jačmeňa,
Lebo v žite flinta stená.
Z piva sa mi tratí pena,
Hlava moja unavená … ach, jaj, jaj!

Mixuje myšlienky-lienky.
Spomína si, že boh Enki,
V Mezopotámii čaká
Na pivo a na panáka … ach, jaj, jaj!

Nenechám ho týrať smädom,
Veď od hanby by som zbledol.
Že sme s Enkim kamaráti,
Pintu piva mu zaplatím … ach, jaj, jaj!

Raz rozprávať budem deťom,
Že som pivo internetom,
Poslal kamsi k Eufratu,
Čo mi potom stiahli z platu … ach, jaj, jaj!

Nájdete to aj na webe,
Enkiho už smäd … netrápi … ach, jaj, jaj!
 
 
predošlý článok ……………….. nasledujúci

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,240
Celková čítanosť: 5696270x
Priemerná čítanosť článkov: 2543x

Autor blogu

Archív