Založ si blog

Mobil

                    
Kúpil som si zo záložne mobil
Teraz hľadám, kto by mi ho dobil
Lebo nedobitý mobil nemá cenu
Nepôjdem s ním, veru do terénu
Nedovolám sa s ním, veru do úradu
Nenabalím žiadnu babu mladú
Počúvať nemôžem nové hity
Taký je už mobil nedobitý
Na ulici nosím ho na uchu
Ani neviem, či mám hlavu v suchu
Nerozlúčim sa s ním na posteli
Žena – moja polovička, mobil – život celý
Len tak ľahko nedám si ho z ruky
Bez mobilu som slepý a hluchý
A cítim sa ako menejcenný
Bez mobilu život nemá ceny
Bez mobilu – tak mi vŕta v hlave –
Nenaložím ani seno krave
Nevymením bez mobilu gate
Dnes ho máte na každom plagáte
Zo stien na vás mobil zuby cerí
Bez mobilu nesadnem k večeri
Nepozriem si na ňom filmy ani
A som z toho riadne na … hlodaný
Nevyznám ním mojej milej lásku
Ba nepodám loto ani sazku
Držím mobil v mojej pravej dlani
Nemá signál v noci, na svitaní
Nemá signál večer ani vo dne
Ja sa takto cítim neslobodne
Asi tak, jak by mi bolo z očí
Nevyťukám ani nevytočím
Bez dobitia teraz číslo žiadne
Veľa ľudí mobily aj kradne
Aj tak skúšam stále nenápadne
Či ten mobil nedobil sám seba
Nabíjačku nemám, tak mi treba
Nezavolám zo záchodu, z vane
Nezaplatím už cez mobil dane
Za volantom volať sa vraj trestá
Nezavolám z dediny ni z mesta
Nezavolám ani z krčmy domov
Neviem, kto by mi ho dobiť mohol
Nenájdu ma žena ani deti
Mobilové svetlo ledva svieti
Na Silvestra nedám esemesku
Nezavolám domov deti z piesku
A roaming si domotám s Rómami
Čože, Bože, bez mobilu s nami?
Škerí sa nám mobil z obrazovky
S mobilom mám kamarátov stovky
Redbull krídla, mobil dáva silu
Ani vesmír nie je bez mobilu
Veď mobil ten s duchom doby kráča
Z muža môže spraviť paroháča
Nezavolám si už do Markízy
A mne zasa ani čierny fízli
Lebo ak je mobil hluchonemý
Aj v lese s ním chodíš bez ozveny
Neponúknu mi už výhru žiadnu
Také mravy v mobilárni vládnu
Nepoistím svoju sivú bradu –
Tak mám mobil iba pre parádu
Neurobím s ním už ani fotku
Taký mobil má ísť do dôchodku
A ja chodím ako bez hlavy
Možno je ten mobil deravý …
Veď človek žije nielen chlebom
Rozprávam sa už sám so sebou
Neobjednám si donášku domov
Hlasovať tiež sotva by som mohol
Za superstár či veľkého brata
Nedobitý mobil je len strata
A tak mám ho iba na oštaru
Hanbím sa zaň jak za kozu starú
Alebo jak za špinavé slipy
Pretože ten mobil nedobitý
Môžem strčiť akurát do … vrecka
  
Veď vedia to už aj malé decká.
 
 
mobil
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
predošlý článok ……………… nasledujúci

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Osamelosť

16.04.2024

Osamelý balón tŕnie na nebi Osamelý koráb morom pláva Osamelo klonujú sa améby Osamelej päte chýba hlava .

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,238
Celková čítanosť: 5687361x
Priemerná čítanosť článkov: 2541x

Autor blogu

Archív