Založ si blog

Múza nemá muža

Klebetím s Múzou

pri šálke plnej

tmavej noci

Múza ma máva

občas v moci

Priletí sem na Pegasovi

vypriahne ho z Malého voza

zaujme ju moja

podopretá póza

a osloví ma

svojim hlasom nečujným

ponúka mi hneď prvý rým

potom tu chvíľu šteboce

a v priamom nočnom prenose

štrikuje hravé verše zo slov

a núka mi ich

Som Múzy poslom

od starých bohov

k ľuďom zemským

spolu s Múzou si cestu kliesnim

od Srdca k Srdcu

ktoré búši  –

budíme iskry z popola

zapaľujeme oheň v duši

polienko dáme do pahreby

prejdeme sa po siedmom nebi

alebo len tak

sviečky prítmie

vychutnávame

spolu chlípne

Mlčíme bez slov

na papieri

Ja ľúbim Múzu

Ona mi verí

Ona mi v ušiach vyzváňa

Sedíme neraz do rána

pijeme smutnú čašu žitia

máčame unavenú myseľ

až kým nás takto neprichytia

Bohovia starovekých mýtov

My s Múzou

koketujúc skryto

tu poéziou sýtime sa

ako dve adutové esá

vylievame si dušebôľ

až zas nás pojme nepokoj

a duša moja smútkom skučí

keď nad ránom sa Múza lúči

a celuje ma pritom slastne.

Teraz začínam písať básne.

Noc 08./090103      D r a g o

múza

zdroj foto: http://flog.pravda.sk/zadkiela.flog?foto=88805

predošlý článok ………………. nasledujúci

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Moulin Rouge

Vrtuľa legendárneho mlyna na streche kabaretu Moulin Rouge v Paríži sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,240
Celková čítanosť: 5695484x
Priemerná čítanosť článkov: 2543x

Autor blogu

Archív