Založ si blog

Vďakyvzdanie


Vďaka Ti, najvyšší,

Vďaka Ti, Všemohúci

Vďaka za každý deň

Prežitý tu

Na tejto Zemi

Na tejto Modrej planéte

Kde víťazom býval som neraz

A neraz porazeným

Raz zvädnutý

Raz zas v rozkvete

Aj múdry som bol

No aj hlúpy

Dni šťastné i nešťastné boli

Do tajov Života som vstúpil

A cítil, ako Duša bolí

Poznal som cesty vydláždené

Aj tŕním som sa predieral

Raz cítil som sa ako bedár

A inokedy ako kráľ

Vznášal som sa aj topil v bahne

Poznal som pravdu, no aj klam

Poznal som veľa vecí Sveta

No ešte viac ich nepoznám

A zvedavý som prenáramne

Zrak obraciam aj ku Hviezdam

Tá moja, tá ma ešte čaká…

 

………………………………………

 

Ašte raz –

Za každý deň vďaka

Na tejto Zemi strávený

Pred Matkou – Prírodou si kľakám

A vzdávam jej hold plamenný

V nej Život – Láska pramení

 

Vďaka, že vnímam Sveta krásu

Modrého neba nad hlavou

Za chlebík z obilného klasu

Aj za spoznané Neznámo

Za vodu, v ktorej život pláva

Ktorá pútnika osvieži

Za čas, čo Boh nám vymeriava

Za prechádzky po nábreží

Za hrsť Zeme, za vlny Mora

Za zeleň trávy, za kvety

Za každého živého tvora

Za Slnko, Hviezdy, Planéty

Za vôňu vzduchu,  za dych každý

Za hory, lesy, za stromy

I za úrodných polí brázdy

Za všetko, Človek čo vytvoril

Vďačný som notám i paletám

Do Duše čo mi prevraveli

Za ľudí, ktorých som postretal

Za slová, ktoré dlho zneli

Za to, že som tu nebol sám

Za Manželku, Dcéru, za Synov

Za všetkých dobrých Priateľov

Za rubínovej farby Víno

Po ktorom býva veselo

Za slzy Šťastia, za Smiech detí

Za Dobro, ktoré v očiach svieti

Za noci s Múzou, za Dni Mieru

Za to, že znal som, čo je Láska

A že zachoval som Vieru

V silu Rozumu Človeka

Ktorá pomaly vo mne hasla…

 

Venujem Vesmíru…

19./260203  /  D r a g o 
 
 
 
hviezdy
zdroj foto: http://flog.pravda.sk/fotoobcasnik.flog?foto=274846

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Osamelosť

16.04.2024

Osamelý balón tŕnie na nebi Osamelý koráb morom pláva Osamelo klonujú sa améby Osamelej päte chýba hlava .

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,238
Celková čítanosť: 5688014x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív