Založ si blog

Striptíz (báseň na utorok)

 
Sedemdesiat sukní mala

a kým sa z nich vymotala

bolo po paráde

Slina zostala mi na brade

Teraz je ďalšia na rade

Tá má sukní šesťdesiat

A ešte tri tucty šiat

Nechcem ja ju

Nechcem ja ju

Nech sa o ňu stará štát

Tá by mňa priviedla ku Dunaju

Iná sukní päťdesiat má

Nie je žiadna nóbl dáma

ba ani dáma piková

Tá ma zaživa pochová

Hentá má štyridsať sukieň

Žerie ma, keď na ňu kuknem

Nechcem, nechcem ani takú

Takú som mal vždy na háku

A táto má sukní tridsať

Bojím sa, že bude kričať

Pri tom kriku stratí hlas

Ber ju fras

Ďalšia má sukní len dvadsať

S tou si neviem ako začať

Pri tej sa mi vždy chce zvracať

Táto, hľa, má sukní desať

S tou by som si chcel zaplesať

Dnes však nie je žiaden ples

Už ma z toho chytá stres

Posledná  má sukňu jednu

Iba jednu, aj tú biednu

Až to dojme človeka

keď tú sukňu vyzlieka

 

Kašľať môžem na sukne

keď ma buchtou ponúkne

Buchta teplá, buchta sladká

Prikryje nás karimatka.

 

Dobrú chuť! 

 

 

10012003  /  D r a g o 
 
 
 

 
ilustračné foto    zdroj: http://flog.pravda.sk/marticek.flog?foto=98347

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

pellegrini

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

nehoda tragická

Pri Šali došlo k tragickej nehode, čelnú zrážku áut neprežili traja ľudia

23.04.2024 15:29, aktualizované: 16:13

Na mieste zasahovali všetky záchranné zložky vrátane dvoch pozemných ambulancií ZZS a záchranárskeho vrtuľníka.

Ana Estradová

V konzervatívnom Peru vykonali vôbec prvú eutanáziu. Ana Estradová trpela nevyliečiteľnou chorobou

23.04.2024 15:09

Ana Estradová bola niekoľko rokov pripútaná na lôžko. Súdny spor, v ktorom jej bolo priznané právo podstúpiť eutanáziu, viedla a vyhrala za pomoci ombudsmana pre ľudské práva.

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,239
Celková čítanosť: 5692171x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív