Založ si blog

Sen

 
Tak kdesi na schodoch

sedeli sme dvaja.

Ja som ťa nežne hladil

a ty si sa ma bála.

 

Potom som sa ti pozrel do očí

a ty si sa usmiala.

Nikde nebolo nikoho,

len schody 

                   a na nich my dvaja.

 

Lež vtedy, keď som sa odvážil

a pobozkať ťa chcel,

vtedy si sa mi stratila…

Škoda, že bol to len sen.

 

Aničke M.  (Mojej Prvej Láske)

 

D r a g o         01041966  (takmer 17 rokov)

 

(Ja som bol prvák na strednej, keď som sa do nej buchol, ona siedmačka… V tom sne ma navštívila asi po roku. 

Nikdy sme sa nerozprávali, až neskôr na vysokej sme sa takmer zrazili vo vchodových dverách internátu, usmiali sme sa na seba, pozdravili sa… toť vše…)

A sen bol taký pekný, že som to preložil ešte vtedy do nemčiny a do ruštiny. Ruštinu som kamsi založil, nemčina je poruke:

 

D E R    T R A U M 

 

Irgendwo auf den Treppen

sassen wir beide nur.

Ich streichelte dich so zart

und ganz nicht sagtest du.

 

In deine Augen schaute ich

und lachtest du daraus.

Nah´ von uns war schon niemandd mehr

nur Treppen vor dem Haus.

 

Aber wenn ich dann traute mich

und Lippen deine kuesste,

irgendwohin verschwandest du.

Leider, dass ich lag im Bett. 

 

                          preklad:  1968

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Osamelosť

16.04.2024

Osamelý balón tŕnie na nebi Osamelý koráb morom pláva Osamelo klonujú sa améby Osamelej päte chýba hlava .

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,238
Celková čítanosť: 5687996x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív