Založ si blog

Štrechavi i zarosnuti


Žiletku mi stracil
A britva dosc draha,
Eletricki strojčok
Dajak ňepomaha. 

Britvic še zo šerpom
Bars dobre še ňeda, 
Otupela kosa
Od našoho dzeda. 

Koľem dzeci, ženu, 
I švekru pokoľem 
(Ňemušim ju bočkac
tri mešaci choľem.)

Už mi še rodziňe 
Calej calkom zhnušil. 
Z uchoch i zos nosa 
Tirča mi bajusi. 

Baľvir i kaderňik
Še nam dzeška stracil – 
Britvic – štrihac na borg
Bars še ňeoplaci. 

Kebi mi bul žena, 
Zdepilujem bradu – 
Zos televizora 
Napad mi ukradnul. 

Hoľa „še“ ľem chlopi, 
Ženi hoľa „sebe“
Brižok zos Venuši
Na dvanastim ňebe. 

Dzeška u varošu 
Psoch štrihaju, češu – 
Inzerat mi vidzel, 
Ňevžal mi adresu. 

Kebi mi bul ovca, 
Oštriha me bača – 
Nemuši do midla 
Ovču volnu mačac. 

Starňem. Už mi doraz
Vipadaju vlasi – 
Jakebi mi višol 
Zo salonu krasi. 

Ket funebrak britvi, 
Džveredlo ňetreba – 
Patri še prisc šumni 
Do pekla i ňeba. 

Bez žiletki hoľa 
Vlada i uradi.
Nadarmo še z ňima 
Slušni čľovek vadzi. 

…………………………..
Malý kurz veľkoozorovčiny

Štrechavi – strapatý
Britvic še – holiť sa
Šerp – kosák, srp
Klac, koľem  – pichať, pichám
Choľem – aspoň
Tirčec – trčať
Baľvir – holič
Brižok – kopček, pahorok
Varoš -. mesto
Doraz – čoskoro
Džveredlo – zrkadlo

D r a g o     07082013


https://www.youtube.com/watch?v=JBNRkucvftI

Osamelosť

16.04.2024

Osamelý balón tŕnie na nebi Osamelý koráb morom pláva Osamelo klonujú sa améby Osamelej päte chýba hlava .

Feferónky 71

14.04.2024

Nech vás dnešok netrápi – zajtra bude horšie. Keby bolo jablko spadlo na hlavu Adamovi, možno by sa bol včas spamätal. .

Feferónky 70

12.04.2024

Niekomu ani sedem diplomov rozumu nepridá. Bruselskí vedátori zistili, že lieky najviac pomáhajú tomu, kto ich predáva. .

Russia Ukraine War

Chýbali rakety, zničili elektráreň. Zelenskyj sa hnevá, že Ukrajine chýba ochrana, akú dostal Izrael

16.04.2024 15:07

Volodymyr Zelenskyj sa sťažuje, že Izraelu pomohli spojenci ochrániť vzdušný priestor pred útokom Iránu, ale od neba nad Ukrajinou dávajú ruky preč.

Filip Kuffa

Výbor neprijal uznesenie k preletu vrtuľníka s Kuffom nad národným parkom

16.04.2024 14:57

Kuffa mal helikoptérou letieť bez povolenia ponad najprísnejšie chránené územia Malej Fatry, čím sa mali ohroziť napríklad hniezdiace vzácne vtáky.

ČR SR politika premiér Fico návšteva prvá

Prieskum: Za urovnanie vzťahov s Českom je 70 percent Slovákov

16.04.2024 14:15

Opačný názor má 17 percent populácie.

mobil, sledovanie, telekomunikácie

Špionážnym softvérom Pegasus mala bývalá poľská vláda sledovať vyše 500 ľudí

16.04.2024 13:36

Nová poľská koaličná vláda obvinila predchádzajúcu vládu strany PiS, že systém Pegasus použila na sledovanie osôb spojených s vtedajšou opozíciou.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,236
Celková čítanosť: 5681499x
Priemerná čítanosť článkov: 2541x

Autor blogu

Archív