Založ si blog

Putovanie po polnoci

 

Celkom sa mi (si ma) obnažila 
Letná noc po letnom dni.
Cvrčekovia ticho pília…
Lipový čaj lahodný
 
Podáva mi na balkóne
Luna lipoopitá. 
Ťahajú ma morské kone
Do hviezdneho koryta. 
 
Od Nérea pricválali…
Osteň v duši bodavý…
Býva Vesmír celkom malý – 
Uloží sa do hlavy…
 
Mením lipy v oleandre, 
Kvitnú hviezdne mimózy. 
Štipku Šťastia Tyché kradnem – 
V jej sa lone povozím. 
 
Omývajú holé telo
Hravé vlnky Egeja.
Správa noc sa osamelo
A Nymfy mi neveria. 
 
Očista ma zbaví hriechu, 
Ak som sa im previnil.
Vysajeme pre potechu
Lásky pohár Retsiny. 
 
 
D r a g o     08082013
 

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie práve NR SR, budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,239
Celková čítanosť: 5692015x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív