Založ si blog

Pliaga

 

Schúlim sa zaránky
Hmla ma dnes neschová.
Pobledlé baránky
Leje Boh z olova. 
.

Olovo z kokily
Vplaví sa do uši.
Prehltnem… po chvíli
Hrdlo mi presuší.
.
V nose je hnusu dosť
Pre štyri choboty.
Vírus je vrtichvost,
Telo mi prepotí. 
.
Hlavu mi trhajú
Hrdzavé šrapnely.
Z postele na malú
Ledva sa teperím.
.
Zmáha ma námaha,
Objektív neostrý…
Rozum je donaha, 
Svet sa mi prekostrí.
.
Doba je nevrlá,
Obruč ma omína – 
Vtiera sa do hrdla
S chripotom angína. 
.
Žerie ma zaživa,
Gniavi ma na lôžku.
Prstami obšívam
Deravú ponožku. 
.
Keby tak Adela
Alebo Etela
Telo mi natrela
A potom letela
…………………..
Na metle…
.
D r a g o     21/23112014

V Krajine

27.03.2024

Doba je bizarná Život je skapatý Čo ráno platilo Večer už neplatí .

Feferónky 67

25.03.2024

Nie ten je priateľ, kto ťa opitého dvíha zo zeme, ale ten, kto si k tebe ľahne. . Kam sa hrabe ženská logika na ženskú fantáziu! .

Feferónky 66

23.03.2024

Keď vám iní kopú jamu, pomôžte im a urobte si bazén. Každý má svoje problémy a niektorí si privlastnia aj cudzie. .

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,226
Celková čítanosť: 5657946x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív