Založ si blog

Siedma Strana Kocky

 

Uniesli ma do Siedmeho Neba,
Uniesli ma siedmi Anjeli.
Sedem dní a sedem nocí treba…
Sotva mi to niekto uverí.
.

Sedem párov krídiel zamávalo,
Sedem cez brán so mnou leteli,
Minuli sme sedem minirajov,
Našiel som sa v siedmej posteli.
.
Sedem Duchov si ma podávalo,
Sedem mi ich liezlo do Duše – 
Chceli si ma nechať natrvalo,
Nespadol som ale z moruše.
.
Sedem Hviezd sa so mnou rozprávalo,
Sedem Sĺnc mi vyšlo oproti.
Duši k Šťastiu treba veľmi málo – 
Len telo sa hlúpo lopotí. 
.
Mámila ma vôňa tymiánu,
Venčili mi hlavu ľalie.
Bozkám Lienku sedembodkovanú,
Anjelský vlas na prst navijem.
.
Sedem bodiek si ma rado podá – 
Mení Lienka svoju podobu.
Na víno sa môže zmeniť voda, 
Hviezdy Lienke bodky vyzobú. 
.
Lieni sa mi Lieňa pred očami – 
Hravé Žieňa Dušu očarí.
Podmet Lásky zostal zamlčaný,
Prísudok nás vezie v kočiari.
.
Sedem párov krídiel zamávalo – 
Anjeli nás vezú v hintove.
Siedme Nebo odvalilo bralo,
Splynú s morom plachty nachové.
.
Prebývajú Lásky v Siedmom Nebi – 
Odtiaľ ku nám Amor priletí.
Láska je sťa každodenný chlebík – 
Vyjdime jej spolu v ústrety!
.
D r a g o      15122014  

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Osamelosť

16.04.2024

Osamelý balón tŕnie na nebi Osamelý koráb morom pláva Osamelo klonujú sa améby Osamelej päte chýba hlava .

Feferónky 71

14.04.2024

Nech vás dnešok netrápi – zajtra bude horšie. Keby bolo jablko spadlo na hlavu Adamovi, možno by sa bol včas spamätal. .

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,237
Celková čítanosť: 5686148x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív