Založ si blog

Len Toť Hen. . .

 

Škovránok uletí,
Vrabec je na reťazi.
S Osudom klebetím,
Hádam sa neurazí.
.

V samote bez vína
Človek si zaspomína.
Dymí sa z komína,
Krútia sa krídla mlyna.
.
Bolo to len toť hen…
Veď ani nie tak dávno…
Sladkým zdal sa mi blen, 
Zvládal som kotúľ plavmo.
.
Gombičkou bol mi Svet,
Niť sa mi neuzlila.
Zvádzal ma Amoret
S Milenou na malinách. 
.
Liezol som na skaly,
Vystrájal na poschodí,
Ak ryby zabrali, 
Na vôdzke som ich vodil.
.
Poháre od čuča
Jednostaj Bakchus plnil.
Rozum sa porúčal, 
Nosil som sveter z vlny. 
.
Bolo mi sveta žiť..!
Padala manna z neba…
Pod slnkom usmažiť
Vedel som kúsok chleba. 
.
Bol som bez ambrely – 
Od dažďa vlasy rástli.
Jeden by neveril – 
Dve dvadsať stali astry. 
.
Pískal som nemravné
Pesničky Láske proti.
Šplhal som na lane, 
Kamarát si ma fotil. 
.
Bolo to len toť hen…
Krutý je odkaz doby – 
Prechádzam… zhorkol blen…
Z choroby do poroby. 
.
Tikajú tikadlá…
Doplnky – vitamíny…
Doba mi okradla 
Milenu o maliny. 
.
Odvody Mladosti – 
Vždy je šek nepokrytý..
Raz nás Svet vyhostí
Z najtvrdšej reality! 
.
D r a g o      28122014   

V Krajine

27.03.2024

Doba je bizarná Život je skapatý Čo ráno platilo Večer už neplatí .

Feferónky 67

25.03.2024

Nie ten je priateľ, kto ťa opitého dvíha zo zeme, ale ten, kto si k tebe ľahne. . Kam sa hrabe ženská logika na ženskú fantáziu! .

Feferónky 66

23.03.2024

Keď vám iní kopú jamu, pomôžte im a urobte si bazén. Každý má svoje problémy a niektorí si privlastnia aj cudzie. .

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,226
Celková čítanosť: 5658646x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív