Založ si blog

Notová Osnova

 

Stratila sa mi nota DO – 
Nehral s ňou Mika Mikado
Zamení mi ju nota CE
Na fúzy sa mi namoce
.

Stratila sa mi nota RE
Nenašiel som ju v komore
Zamení mi ju nota DE
Ulovil som ju vo vode
.
Stratila sa mi nota MI
Zgúľala sa mi do jamy
Zamení mi ju  nota E
Stretáme vždy sa potajme
.
Stratila sa mi nota FA
Nosila hviezdu šerifa
Zamení mi ju nota EF
Dal mi ju Michal Polnareff
.
Stratila sa mi nota SOL
Alebo som ju prepásol
Zamení mi ju nota GE
Pili sme víno v Malage
.
Stratila sa mi nota LA
Túlavé krídla dostala
Zamení mi ju nota A
Fridrich je Bedřich Smetana
.
Stratila sa mi nota SI
Vykvákal som ju za vlasy
Zamení mi ju nota HA
Odhalil som ju donaha
.
Stratila sa mi osnova
Začínam, stále odznova
Stratilo sa mi tých päť čiar
Takto ma Osud počmáral
.
Stratili sa mi HES, ES, AS
Zoberiem kruhy na pretras
Stratili sa mi FIS, CIS, GIS
Chystá sa voľba novej Miss
.
Stratili sa mi akordy
Teraz som s nimi na kordy
Kľúč sa mi stratil husľový
Vyhlásim zbierku na nový
.
Stratili sa mi BAS aj MOL
V slovníku hľadám cibazol
Stratili sa mi MOL aj BAS
Na vine zas je ananás
.
Stratili sa mi klávesy
Na klinec slák sa zavesil
Stratili sa mi činely
Na čele žily navreli
.
Stratila sa mi fujara
Nebola nikdy bujará
Stratila sa mi trombita
Otrčil klavír kopytá
.
Stratila sa mi fanfára
Ukryla snáď sa do fára
Stratilo sa mi buzuki
Nemám čo chopiť do ruky
.
Preniká chrapot do uší
Rytmus mi v tele naruší
Stratila sa mi gitara
Teraz to o mne roztára
.
Stratili sa mi tam-tamy
Sťaby ich spláchlo tsunami
Stratil sa mi aj klarinet
Nie jedna – prišlo sedem bied
.
Stratila sa mi píšťala
Zlá doba pre mňa nastala
Keď sa mi všetko potratí
Môžem si prdnúť do gatí
.
D r a g o      24/25042015  

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Osamelosť

16.04.2024

Osamelý balón tŕnie na nebi Osamelý koráb morom pláva Osamelo klonujú sa améby Osamelej päte chýba hlava .

Feferónky 71

14.04.2024

Nech vás dnešok netrápi – zajtra bude horšie. Keby bolo jablko spadlo na hlavu Adamovi, možno by sa bol včas spamätal. .

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,237
Celková čítanosť: 5686263x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív