Akty ypsilon – všetko je vo hviezdach

26. októbra 2010, Drahoslav Mika, IN NATURA

 
 
AKTY  YPSILON

 

Všetko je vo hviezdach

Len Ty si tu

Tak blízko

Taká vzdialená

Siaham na Tvoje kolená

Myšlienky plné ko(z)mického prachu

Sadajú na Mliečnu dráhu Tvojich pŕs.

 

Pod blúzku sa snaží vliezť Ti

malý chrúst

nuž ho vpusť do hĺbky letnej noci

zaspievaj hladiacemu vánku

polnočnú uspávanku

v predsieni abstraktného sna

a teš sa z tepla

z vône života

načúvaj tichu

ktoré v sebe tají

dotyky chvejúcich sa tiel

 

Natiahni ruky hore k nebu

prešpikovanému miliónmi svetov

Hreje ma, že som dnes práve Teba stretol

Hreje viac, než slnko na Jadrane

Tak na plecia mi polož

otvorené dlane

Objím ma jemne…

Nech sa už raz stane

Ak stáť sa to má.

 

Lýra noci láskou nech nám hrá

a spolu s ňou flauta čarovná

pripojí sa ku tej  melódii

Z rúk a nôh nám vznikne klbko zmijí

čo v zuboch nosia vzácny jed

opíjajúci naše zmysly

čeliaci všetkým vampírom

 

Bol to sen, čo sa mi včera prisnil..?

 

Nie,

nie si pri mne omylom

Bohovia chceli, aby sme sa zišli

A splynuli…

A splynuli ešte spolu

s Vesmírom
 
 
 
          Okolo polnoci 300802 /  D r a g o
 
 
 


YouTube Direkt
 
 
predošlý článok ……………….. nasledujúci