Súš

28. októbra 2010, Drahoslav Mika, IN NATURA

 
Motto

Zlý som a sám

A preťažkú mám hlavu.

Dnes večer bez pozdravu

A spitý prídem k vám.

        V. Mihálik, Súmrak

 

 

S Ú Š

 

Nie som zlý a nie som sám

Nemáš v dlani chrústa

Vybozkávať by som chcel

Tvoje sladké ústa

 

Vybozkávať by som chcel

ústa chuti medu

Smädný som, nuž prídem k vám

ak nie dnes, tak v stredu.

 

Dám si pivo studené

od smädu aj hladu

a Tebe dám do pusy

mliečnu čokoládu

 

Mobil pekne vypneme

(mať orindž je prima…?!)

Pritúliť dnes si Ťa chcem

Lásku z kríža snímam

 

K Tvojmu srdcu nachádzam

cestu čistú, priamu

Pusť ma teda k oltáru

Pusť ma k Tvojmu chrámu

 

Jeseň je a mokrá noc

Nelietajú chrústy

Ovlaž trochu život môj

nech nehyniem v púšti.

 
 
240902  /  D r a g o 
 
 
 
 
 
 
 

 
foto: web
 
predošlý článok ………………. nasledujúci