Hlad (Veď človek nevyžije z lásky!)

17. novembra 2010, Drahoslav Mika, IN NATURA

 
H L A D

 

Nesmiem sa najesť dosýta

Stačili by dve korytá

A ešte menší kotlík žrádla

No chladnička mi vraví – padla!

 

Vari máš ešte málo sadla

Na svojich svaloch mľandravých?

Aj v zrkadle som stratil dych

Pri tom pohľade na telo

 

Jesť sa mi neodnechcelo

No nevydal som ani hláska

Urobím dierky do opaska

Treba len kladivo a klinec

 

Ale hneď prvou ranou – Och!

Kladivo Klep! mi po prstoch

Žiadnu dierku som neurobil

A keby som mal teraz mobil

 

Oznámil by som našej vláde

Že nosiť budem hózntrágle

A vykašlem sa na opasky

Veď človek nevyžije z lásky!

 

 

191202  /  D r a g o
 
 
 
 
 
 
 
mastný chleba
 
ilustračné foto zdroj:
http://flog.pravda.sk/zuzanka-a-to-co-ju-naplna.flog?foto=347308
 
predošlý článok ……………….. nasledujúci