Hm …

3. januára 2011, Drahoslav Mika, UHOL POHĽADU


Je poludnie

a ja som ešte triezvy

sťaby ma zo záchytky viezli

Nebol som však v záchytke

Sedel som pri Margitke

Na káve

Pili sme ju celkom nemo

lebo zatiaľ moje meno

nezvelebil ešte nikto

Hoci som už riadne starý

a meno mám v kalendári

hľadať treba v januári

na začiatku mesiaca

Sám sa triezvy potácam

po meste i po námestí

a nikto mi nevyveští

v Moskve ani v Budapešti

čo ma dneska večer čaká

Či aspoň tá fľaša dáka

a s tou fľašou gratulanti

prichytení in flagranti

pri čine / pri Číne

i pri Japonsku /

Dám si s nimi dávku konskú

za ňou druhú, tretiu, ôsmu…

Sám unesiem sa do kozmu

tam rozložím malý stan

meno ospievam si sám

zistím, že som starý krám

Tram-tarara-ram

 

040103, D r a g o

k meninám sám sebe – si. 
 
 


YouTube Direkt