Otužilá mucha VIII.

16. januára 2012, Drahoslav Mika, MOJE MUCHY

 
Zimoráno. Zimobiele kvety. 
Zimohlahol z veže kostola..
Vystískať ma moja mucha letí
Pritlmiac zvuk muchomotora.
 
Nad hlavou mi poletuje trochu,
Strúha pritom mínu nevinnú.
Krúži, skúma pristávaciu plochu –
Lesknúcu sa moju plešinu. 
 
Pri brzdení roztočí aj moje
Pravootáčavé závity.
Ozdobujem onomatopoje
A posielam muchu…doslova a dopísmena…
 
Mucha na mňa nechápavo civí…
Muší pohľad si ma podmaní.
No a láska tiež dokáže divy –
Potvrdia to Muchocigáni. 
 
Predvedie mi striptíz mucha čierna –
Len nech na ňu toľko nekričím.
Sľubuje, že len mne bude verná,
Loziac hore – dole po tyči. 
 
Kam sa hrabe na ten striptíz muší 
Stará stepujúca stonožka.
Zamykám. Nech nás nik nevyruší –
Nech ma moja mucha vybozká..!

 
D r a g o 19122011