Ešte som Všade nebol

13. júna 2016, Drahoslav Mika, FILOZOFICKÁ LYRIKA

 

Tam, kde som nikdy nebol,
Žiadna loď nepláva.
Tam, kde je Siedme Nebo, 
Zahneme doľava. 
.

Tam, kde som nikdy nebol, 
Lietadlo neletí.
Kadidlom nad pahrebou
Konáme obety.
.
Tam, kde som nikdy nebol, 
Psí záprah nechodí.
Zviedol nás Osud s Tebou 
Na Siedmom poschodí. 
.
Tam, kde som nikdy nebol, 
Ťava sa nehrbí.
Múdry ded od Vševedov
Neverí na drby. 
.
Tam, kde som nikdy nebol, 
Chodníky zarástli.
Ďaleko od susedov
Osud sa vyjasní. 
.
Tam, kde som nikdy nebol, 
Nohy nás ponesú – 
Tam Adam Evu zviedol
Naprieky móresu. 
.
Tam, kde som nikdy nebol, 
Bez chleba, bez soli
Opitý Lásky smädom
Zemi sa pokloním.
.
Tam, kde som nikdy nebol, 
Čert hriechu nečiní. 
Nájdeme Siedme nebo
V teplučkej jaskyni. 
.
Tam, kde som nikdy nebol, 
Vplazím sa po brušku.
Mámení vínnou révou
Zmáčame osušku.
.
Tam, kde som nikdy nebol, 
Kde je vchod do Raja,
Láska je Božím jedom,
Erós nás napája. 
.
Tam, kde som nikdy nebol, 
Brána sa odklopí.
Potrieme ústa medom, 
Zmizneme bez stopy. 
.
D r a g o      27102014