Modrý Sen

16. septembra 2018, Drahoslav Mika, V DUŠE PODSVETÍ

 

Utonul som v Tvojich modrých očiach
Modré more sa mi prisnilo
Morský Boh nám poslal modrý kočiar
Namodro nás more sfarbilo
.

Pod modravou klenbou letnej báne
Vysala sa smútku presila
V Tvojich očiach zmodrel nebadane
Svet, ktorý hral predtým do siva. 
.
Tonuli sme v tónoch kalamajky
Na mušli nám Tritón trúbil tuš
Pod znamením modro – bielej vlajky
Modrá perla cinkla o vankúš
.
Čajky sa nám chichotali zvrchu – 
Modré krídla čoby vejáre
Z Tvojich rúk som prijal modrú sprchu
More malo prsia bujaré
.
Modrý motýľ pritancoval z neba
Modrá mašľa v Tvojom vrkoči
Riekli oči, aby som sa nebál
Kolotoč sa s nami roztočil
.
Zablúdil som v Tvojich modrých očiach
Zroloval som modrú roletu
Z veže zvon mi vyhlasuje poplach – 
Nedajme si Modrú Planétu!
.
D r a g o      25042016