Nezahrám

1. augusta 2020, Drahoslav Mika, ĽUDOVKY
Nezahrám vám, lebo na to nemám
Ani struny ani klávesy
Nezahrám vám ani nezaspievam
Bubeník sa vo mne obesil
.

Husličky sú mojim prstom cudzie
Popŕhlila mi ich pŕhľava
Heligón mi neustále hudie
Že mi nohy ušli doľava
.
Nemôžem byť levom na parkete
Mohol by som hádam za žabu
Ľavá noha sa mi s pravou pletie
V lakovkách ma prsty oziabu
.
Znemožnil som Dusíka i Gotta
Strauss sa so mnou ani nebaví
Nijaká sa so mnou nezamotá
Ako keby som bol všivavý
.
Čuje hluchý, vidí to aj slepý
Že ma ktosi obral o dary
Na nemehlo sa len smola lepí
Mehlo robí búrku v pohári
.
Len gramofón zvládnem, ak je treba
Alebo vám zahrám na nervy
Ak by sa mi dol žíl slávik vstrebal
Bol by som sám sebe neverný
.
Ušlo by to ešte s repom v repe
Ktorú dobrý dedko dorobil
V poli so mnou aspoň vietor trepe
Nalepím mu noty na mobil 
.

D r a g o        29032018