Retro

7. júla 2021, Drahoslav Mika, SLNCOVÝ AKORD
Si sladká ako čokoláda
Bohužiaľ, mám dnes diétu
Kedysi som ťa takú hľadal
Držal ma Osud za pätu
.

Spadla si z neba znenazdania – 
Kupidon trafil do cieľa – 
Jak Mahuliena zlatá panna
Škĺbal som perie z anjela
.
Sálalo z očú nebies teplo
Prebehol mráz mi po koži
Nedotknúť sa ťa bolo peklom
K nohám som sa ti položil
.
Ležal som, ale iba v duchu
Chcel som ti byť za rohožu
Tvoj hlas mi zvonil v strednom uchu
Anjeli hriech si vymôžu
.
Stretával som ťa dennodenne
Delila nás len ulica
Bola si mlsná na zjedenie
Vlčí mak sadal na líca
.
Hľadala moja Duša tvoju
Elixír vlial sa do mája
Vyzýval anjel k nepokoju
Jazmínom som sa opájal
.
Túžil som jak po matke šteňa
Osud bol ale nahluchlý
Môj zrak ťa hladil za kolená
Plamene v srci netuchli
.
Aj dnes si sladká jak plast medu
Uštedril mi môj osud mat
Nemala Láska nápovedu
A ja som nemal otáľať
.
D r a g o       06022019