Za Bagateľ

4. februára 2022, Drahoslav Mika, ĽUDOVKY
Predal ma priateľ za bagateľ
Doložil som mu na vodku
Spája nás vládny menovateľ
Zo starobného dôchodku
.

Zložili sme sa na pol fľaše
Aj pod stôl sme sa zložili
Človeka stále ktosi kmáše
Čo tečie, patrí do žily
.
Človeka stále ktosi zdiera
O smiešne eurovaluty
Aj viera je už samá diera
Dobre je fiškál podkutý
.
Predal ma priateľ za bagateľ
Na dražbe dať viac nechceli
Zložili sme sa o pol piatej
Ešte raz liter na celý
.
Zložili sme aj svoje kosti
Aj kožu dávno vráskavú
V duši mi priateľ napakostil
A neprispel mi na kávu
.
Človeka stále ktosi onéé…
Pokoja nemá od sveta
Somáre erdžia ako kone
Vôkol sa faloš obšmieta
.
Predal ma priateľ za bagateľ
Ja som ho prehral v kasíne
Staré sú platne obohraté
Zmierili sme sa pri víne
.
D r a g o      30062019