Mlčanlivá Víla

28. decembra 2022, Drahoslav Mika, V DUŠE PODSVETÍ
Nastaví slnku ladné vnady
Vylúdi úsmev najáda
Vlnka jej telo nežne hladí
Šarmom mi Dušu ovláda
.

Zahľadí vše sa do neznáma
Záhadná ako Život sám
Tajomná Božská Milovaná
Pohľadom po nej zamlsám
.
Bez mena, slova, bez adresy
Do Duše sa mi vteperí
Z neba jej zlatú hviezdu zvesím
Bozká ju vánok na pery
.
Bozká ju vánok, hladí voda
Chronos sa so mnou nemusí
Zub času moje srdce hlodá
Pohrdli mnou aj vírusy
.
Zapriahnem kone do kočiara…
Alebo si s ňou zalietam—
Smeje sa Osud – čo to táram…
Lávka je čerstvo natretá
.
Rojko si na lep Lásky sadne
Túžba je viac než krásny sen
Kradnem jej úsmev nenápadne
Ona mi berie Dušu v plen
.
Keby sme takto… kdesi v páre…
Omladol by som o sto liet
Pemieňa Láska staré v jaré
Mieša sa Osud do kariet
.
Naisto sa môj sen raz splní
Ak nie mne, potom komusi…
Žblnkajú vlnky na výslní
Mám ešte štyri pokusy…
.
D r a g o      22082020