Po 53 Rokoch

30. januára 2023, Drahoslav Mika, V DUŠE PODSVETÍ
Ocitol sa priateľ v núdzi
Zadrnčal mi telefón
Ktorý tu mám naporúdzi
Hlas sa ku mne dovliekol
.

Priateľ sa mi v núdzi nudí
Tak ju takto zaháňa
Našiel si ma medzi ľuďmi
Ako bača barana
.
Roky sme sa nevideli
Roky sme sa nečuli
Osudy sú paralely
Začal priateľ od nuly
.
Vypustil vraj z fľaše džina
(dávno sme ho zavreli)
Svedomie mu pripomína
V pyžamovej košeli
.
A tak volá… Spomíname…
Jazyk sa mu zuzlieva…
Keď som núkal srdce dáme
Študentský bol karneval
.
Nielen srdce… Celý som sa…
Amor trafil priateľa
Ja som hrudným košom dostal
On dnes o tom omieľa
.
Tú dámu mám dávno v päte
Vyhrievam sa na pláži
Láska bola na výlete
Po inej som zabažil
.
Prešlo rokov veľmi veľa…
-Prepáč…, -priateľ vyslovil
-Tak to naša sudba chcela…
Alebo šlo o omyl…
.
…………………………………….
Asi po dvoch týždňoch 
priateľ Vlado odišiel do Večnosti
.
 
 
D r a g o      15092020