Plamienok

28. novembra 2010, Drahoslav Mika, IN NATURA

  
 

V svietniku sviečka dohára

Svietnik spravili z pohára

Plamienok nežný plápolá

Slabučký ako batoľa

 

On mi čos´ vraví, čosi šepce

Spoločnosť robiť chce mi ešte

Za stolom so mnou posedí

Ani sám neviem dokedy

 

Priťahovať mi bude oči

Do mojich nočných mor mi vkročí

Myšlienky smutné rozvíri

Zahrá na duše klavíri

 

A prenikne až do svedomia

Opýta sa ma, aký som ja

Na odpoveď však nečaká

Mávam povahu tuláka –

 

Myšlienky moje blúdia svetom

Ja nekrotím ich. Možno preto

predo mnou ako kone klušú

Ohník mi očisťuje dušu.

 

V ohníku hriechy moje horia

A ja sa spúšťam do údolia

        P O K O J A

 

 

151202  /  D r a g o
 
 
  
 
 
 
 

 
západ slnka
 
foto: http://flog.pravda.sk/turista.flog?foto=373127
 
predošlý článok ……………….. nasledujúci