Založ si blog

Scvrkávanie, Pri Váhu

 
Scvrkávanie
 

 
Scvrkávam sa

Som čoraz

Ba čo dva razy 

Menší

A menší

A čoraz

Ba čo tri razy 

Menej

A menej 

Hreším

 

Víly

Ma opustili

Všímajú si ma len 

Bezdomovci –

Lovci

Spod zamastených vlasov

Hľadiac krivo

 

Jasne a lakonicky:

 

Daj na pivo!

 

D r a g o     31072009 
 
 
 
 

Pri Váhu 
 
Váham a váham pri Váhu

A zbieram všetku odvahu,

Lebo váhavú mám povahu

A brušných svalov nadváhu.

 

V myšlienkach hľadám prevahu:

Moja povaha váhavá

Po Váhu pláva, aha ju!

Ja zatiaľ stojím na svahu…

 

A váham, váham pri Váhu:

Skočiť – neskočiť do Váhu? 

 

Váhavé dali Váhu meno

Na váhach bolo vyváženô –

Tu, kde chcem skočiť, je mi Váh

Ani nie po koleno. 

 

(Venujem priateľovi Vilovi K., 

ktorý si aj v studenom Váhu 

rád zapláva) 

 

D r a g o     26082009 
 
 

http://flog.pravda.sk/sharkamigo.flog?foto=429398

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5698913x
Priemerná čítanosť článkov: 2543x

Autor blogu

Archív