Založ si blog

Archív: júl, 2021

Medovina

Na pozdrav mi zamávali stromy Volá večer k tichej spovedi Ak má básnik čosi na svedomí Ťažobu si vínom rozriedi .

Pokračovanie článku

Odpútanie

Veslujem v člne polmesiaca Do vĺn noci veslá ponáram Malý voz sa furmanovi stráca Trilkuje mi komár z konára .

Pokračovanie článku

Ostropestrec 50

Kto pracuje, nemá čas zarábať peniaze. . Dnes by nemal byť problém vyklonovať Jánošika či Lenina. .

Pokračovanie článku

Struny Strán

Kto vymyslel štyri strany sveta? Veď on ich má prinajmenšom šesť Nadol – Nahor – Ten padá, ten lieta… Pastierovi trúba a nám česť .

Pokračovanie článku

Galiba

Vždy keď čosi končí, začne čosi O dvoch koncoch býva palica Ufňukaní chodia na ponosy Poľudštené bolo – Mýlť sa .

Pokračovanie článku

Bozkávajú sa na Streche Holuby

Bozkávajú sa na streche holuby Takto to tu odjakživa býva Život je Smrť obrátená naruby V ktorom Rozum na dve krídla kríva .

Pokračovanie článku

Ostropestrec 49

Manžel anakondy je anakondóm. . Všetci sme dietky Božie. Bakchus by o tom vedel rozprávať. .

Pokračovanie článku

Potýkal som si

Potýkal som si so Životom Pertu sme spolu vypili Na Mliečnej dráhe som ho stopol Vdýchol mi nektár do žily .

Pokračovanie článku

Retro

Si sladká ako čokoláda Bohužiaľ, mám dnes diétu Kedysi som ťa takú hľadal Držal ma Osud za pätu .

Pokračovanie článku

Čierny Pasažier

Potajme sa na chvíľu vrátim V kožúšku z myší – za mnou tma… Neozvú sa mi kamaráti Spomienky na prst namotám .

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5700115x
Priemerná čítanosť článkov: 2544x

Autor blogu

Archív