Založ si blog

Archív: február, 2022

Nedosnívam

Nedosnívam… Snov je prílš veľa Viac ako hviezd, ako lístia v sade Omrvinky noci ráno zbieram Oprášený kolovrátok pradie .

Pokračovanie článku

Si sa mi

Si sa mi vynorila Usmiata Najáda Splietol nám Amor krídla Sen si nás vyhľadal .

Pokračovanie článku

Ostropestrec 65

Labužník – ten, čo si labu líže. . Oral sa po bruselsky povie eural. . Psychohygiena je, keď vám vymývajú mozog. . Na prezidenta by som kandidoval iba v tom prípade, keby on kandidoval na mňa. . Lieky sú najhumánnejšou zbraňou na vykynoženie ľudí. . Od Ježiška som dostal stravné lístky. . Ropa z Orientu k nám bude prúdiť ťavovodom. . Eskimák […]

Pokračovanie článku

Tabu

Nad problémom visí tabu: Prečo hrable k sebe hrabú? Prečo hrabú k sebe prsty? Prečo päsť hrsť neopustí? .

Pokračovanie článku

Cez Palubu

Hodil mi Život rukavicu Aj obnosenú bačkoru Červivých jabĺk plnú misu Kobyly, ktoré neorú… .

Pokračovanie článku

Gobi

Osud si zo mňa psinu robí Bludiskom svet ma povodí Zabáram nohy v pieskoch Gobi Narastá pípeť bez vody .

Pokračovanie článku

Ostropestrec 64

Vranu zaradili medzi spevavce. A tak si veselo rapuje. . Slovenská ekonomika sa riadi heslom: Čo sa vlečie, neutečie. .

Pokračovanie článku

Slnovratovo

Motýle sú prelietavé kvety Votkané do letnej palety Maják Slnka do vĺn vánku svieti Na polia je pohľad upätý .

Pokračovanie článku

Za Bagateľ

Predal ma priateľ za bagateľ Doložil som mu na vodku Spája nás vládny menovateľ Zo starobného dôchodku .

Pokračovanie článku

V Tráve

Usteliem si voňavé lôžko v ďateline Prikryjem sa azúrom júlovvého neba . Snáď sa Život na Zemi ešte nepominie Orly hniezda stavajú, kobyly sa žrebia .

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,287
Celková čítanosť: 5833363x
Priemerná čítanosť článkov: 2551x

Autor blogu

Archív