Založ si blog

Archív: február, 2010

Hutorice spisovne?

Písať dnes o inom ako o hokeji sa iste zdá, že to je od veci ale máme tu, predsa len, ešte aj iné problémy. Jazykový zákon. Dobri ľudze! Išče nam ňigda tak fajňe ňebulo jak teraz, ket- už mame uzakoňeni tot naš macerinski uradni jazik. Už sme i mi Slovaci jak ostatňi ľudze a možeme še postavic na nohi. Teraz še už o nas švet bizovňe dozna. Najvecej me ceši toto, […]

Pokračovanie článku

Vraj bol Raj

Tam poznania strom klíčil. Na svete bolo prvé TABU: Jablká trhať zakázané! A ochutnať ich

Pokračovanie článku

Fejtón na pokračovanie

Stalo sa to veľmi dávno. V časoch, keď ľudia ešte nevedeli vymýšľať, pretože sa učili len myslieť.

Pokračovanie článku

Blchy a Flinta v žite

BLCHY Vybral som sa na trh blší. Nevadí, že trochu prší. Ja mám v ústach pocit suchý. Na blšáku hľadám blchy.

Pokračovanie článku

Prečo si neutiahnem opasok

A sú tu nové časy, vytúžené trhové hospodárstvo, kríza. Tempora mutantur. Vraj si aj opasky utiahneme.

Pokračovanie článku

Chlebík

V polnočnom tichu Vstupujem do kuchyne Rozvoniava Veľmi čierny Chlieb

Pokračovanie článku

Koryto

Našiel som koryto. Stojím a hútam. Čo s ním? Nik ma nevidí. Mohol by som si ho ponechať. Nie, nie! Som čestný človek. Mal by som ho vrátiť.

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,222
Celková čítanosť: 5648699x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív