Založ si blog

Archív: júl, 2020

Ostropestrec 20

Ak vám chcú dať po papuli, nepriestreľná vesta vám nepomôže. . Na Titaniku si nepomýľte nafukovaciu vestu s nepriestreľnou. .

Pokračovanie článku

Úvaha Nalačno

Stolček sa neprestiera Oslíček netrasie Paberky núdza zbiera Kým Mesiac nezhasne .

Pokračovanie článku

Minúta s Bohom

Ostal som s Bohom sám Našiel si pre mňa chvíľu K bezlunným nebesiam Som nočnou Dušou priľnul .

Pokračovanie článku

Ozvena

S bumerangom som sa nerozlúčil Vracia sa mi ako verný psík Na svojich sa chybách človek mučí Kvôli cudzím bude robiť krik .

Pokračovanie článku

Ostropestrec 19

Pre mnohých je práca posvätná. Dokonca tabu. . Mýliť sa je meteorologické. .

Pokračovanie článku

Ryby Neberú

Na ryby šiel som – ryby nebrali Plávali hore bruchom pomaly Druhýkrát šiel som – na vode bol ľad Na rum ma pozval starý kamarát .

Pokračovanie článku

Jar Neklope

Usnula zima na vavríne Preto sa ešte nejarí Ženia sa čerti v starom mlyne Severák besnie bujarý .

Pokračovanie článku

Svetielko

Do okna si vylož sviecu zapálenú Šepnú mi hviezdy, že si tam Objímať túžim milovanú ženu V jednu noc k tebe zavítam .

Pokračovanie článku

Ostropestrec 18

Džakuzi po našom: Najdzte sa fazule a hrachu a o hodinu vlezte do napustenej vane. . Bez pohlavných orgánov a pohlavného aktu by bola slovná zásoba mnohých takmer nulová. .

Pokračovanie článku

Majáky

Hviezdy sú majáky vesmírnych pobreží Vyplávam za Luny, polnoc je na veži Túlaví Anjeli sadajú za veslá Bezodným údolím bárka nás preniesla .

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5700071x
Priemerná čítanosť článkov: 2544x

Autor blogu

Archív