Založ si blog

Profesor

 

Život ma prebudil – 
Cestu mi kliesni.
Rozptýlim preludy,
Načúvam piesni.
.

Načúvam gospelu
Vežových zvonov.
Opriem sa o stenu
V odení sporom.
.
Dotknem sa prstami
Starnúcej rany – 
Duša sa zotaví,
Telo sa bráni.
.
Život ma vábi von,
Ktosi ma ťahá.
Na dvore virvar, zhon,
Na tráve vlaha.
.
Stopami Života 
Prekladám hnáty.
Kosť o kosť hrkotá,
Trať sa mi tratí.
.
Život je Profesor, 
My jeho trieda.
Kriedu Čas odniesol,
Písať sa nedá.
.
Chaosu pribúda,
Vŕšia sa smeti.
Neznáma obluda
Nad Zemou letí.
.
D r a g o       22122015

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5697148x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív