Založ si blog

Voľba miss, čo si chlap myslí, ponožky, gaťky, vrznutie huslí

  
 
PONOŽKY  A GAŤKY

 

Staničná krčma. Len dva stoly

A zopár podnapitých ksichtov.

Zablúdil som sem pivu kvôli

Tu nepozná ma nikto

 

S lakťom opretým na polici

Popíjam zlatožltý Tatran

Smäd ovládol ma po opici

Po súvislostiach pátram…

 

Zrak kĺže sa mi hore stenou

Ustrnie na okienku s mrežou

Pár chladných hltov piva s penou –

A hneď mám v hube sviežo

 

Pozerám tavon nepríčetne

Na hotel vrhnem pohľad krátky

V okne, čo patrí dákej slečne –

Ponožky čierne, biele gaťky

 

sušia sa asi. Aj keď prší.

Snáď je tá slečna BEZ aj hore

alebo aspoň na návrší…

Ej, ľahnúť si tak ku nej skorej!

 

Nuž, nápad je to jedinečný

Svet patrí básnikom a rojkom

Obísť sa musím bez tej slečny –

Nesú mi pivo s vodkou.

 

     240902  /  D r a g o 
 
 
 
 
 

VOĽBA  MISS

 

Miss Dobrej nádeje

snáď mi raz naleje

tri štvrtiny lásky

z bujných pŕs

 

niekde v lesnej tôni

pod stromom mi stojí…

 

môj autobus

 

Autobus už trúbi –

rastú nielen huby

po daždi

 

Miss Dobrej nádeje

vždy ma bez košele

vydráždi

 

Hríbik slzy roní

kdesi v lesnej tôni

na plávku

 

Z plávky miss nebude

nemá na prsníku

bradavku.

 

     260802  /  D r a g o 
 
 
 
 
 
 


YouTube Direkt
 
predošlý článok ……………….. nasledujúci

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,239
Celková čítanosť: 5692362x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív