Založ si blog

Skrývačka

  
Vybral som srdce

z Praoceánu pocitov

a venoval som ho

Tebe

Načrel som rukami

do závoja Tajomstiev

potom som ich natiahol

pred seba

a nabral som do dlaní

trochu Svetla

chvíľu som ho len tak držal

a zamyslene hľadel

na tú nádheru

zabúdal som na všetko temné

a tápajúce

Svetlo sa trblietalo

na mojich dlaniach

a prenikalo do čiar Osudu

Pomaličky som spojil dlane

nežne objímuc tých pár lúčov

a vniesol som ich do temnoty

Tam mi prekĺzli

pomedzi prsty

a hrali sa so mnou

na schovávačku.

 

Ešte stále 

som ich nenašiel.

 

080103,  D r a g o
 
 
 
 


YouTube Direkt

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5698353x
Priemerná čítanosť článkov: 2543x

Autor blogu

Archív