Založ si blog

Srdce v tŕni, Ilýrovi

 
SRDCE V TŔNI
 
Už iba oči
spánku vzdorujú
spod viečok hľadiac
do nočného ticha
Psí hlas zavýja na Lunu
Po láske srdce bôľne
po Vesmíre vzdychá
lapajúc hviezdy
do pavúčej siete
Jednu po druhej
do lona ich berie
Čas smútku nastal
v jeho svete
Smutné bude aj prebudenie
z podsvetia myšlienok a snov
Tŕňový vije
pre seba veniec
Spletá ho z tŕnia
zamlčaných slov. 
 
310103,   D r a g o
 
zimná krajina
ilustračné foto  zdroj:http://flog.pravda.sk/petrusko.flog?foto=375422
 
 
 
ILÝROVI
 
Dnes v noci
o dvadsiatej druhej
veselo zacengal nacenganý telefón
Na druhom konci  –  ILÝRIA!
To… to… moje Dvojča …
Už zase popíja…
Už je zase v tom…
A zároveň to …onô… víno … v ňom…
S velikou láskou „crno vino“ píja
so svojim bratom Jurajom
častujú sa často v Častej v Pivnici
Až sem cítim, jak im steká po líci
posledných pár sĺz ušlých z hevera
Blizanac – Ilýr ešte vyberá –
Červené či biele mám ti doniesť, „brače“?
Alebo chceš radšej od Ľudky pagáče?
-Dones oba, -reku, -a dones aj medu,
bo mi srdce urve
od toľkého smädu,
veď vieš dobre, Ilýr,
že nežijem z vody …
 
Prvýkrát som šťastný,
že s´ použil mobil!
 
„Ilýrovi“ Josipovi Š,.
na víno ktorého sa teším.
 
110203,  D r a g o
 

YouTube Direkt

Nekajam sa

19.03.2024

Neľutujem, že som ľúbil Snívajúc sen nesmelý Volali ma zbierať huby Ja som hlivel v posteli .

Šťastie je, keď. . .

17.03.2024

Šťastie je, keď netrpí ti Duša Keď ťa ani telo nebolí Keď ťa démon zloby nepokúša Keď sa rodí chlebík na poli .

Feferónky 65

15.03.2024

Len taverna je mi verná. V črevách má toľko plynu, že by mu aj Rusi mohli závidieť. .

pellegrini korčok, tv markíza, debata

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

Bratislava protivládny protest rtvs

Pod hromadnú pripomienku liberálov k zmenám v RTVS sa podpísalo vyše 11 000 ľudí

19.03.2024 12:14

Návrh zákona nerozdeľuje súčasnú RTVS, mení však kreovanie orgánov telerozhlasu.

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,222
Celková čítanosť: 5648725x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív