Založ si blog

Nočné kroky a Antiamor

 
Jedného zimného večera som sa zapozeral  do internátneho okna mojej spolužiačky.

 

N O Č N É   K R O K Y

 

Sviští vietor nocou čiernou

oblak hviezdy zakrýva

opustená cesta vedie

ta, kde ona prebýva.

 

Kroky v čižmách priblížia sa

a mráz hlce ozvenu,

zatiaľ ale prechádzam tou

cestou len na zelenú.

 

Červenou dnes srdce svieti.

Stop! -a ďalej ani krok…

Cez spleť záclonových kvetín

hľadím na ňu cez oblok.

 

Kroky v čižmách vzďaľujú sa

a mráz hlce ozvenu

zajtra možno prejdem túto

cestu aj na červenú.  

 

D r a g o 02031968

 

 

Až raz ma tie lásky neláskavé (naoko) prestali baviť a vznikla vzdorobáseň…

 

A N T I A M O R 

 

Nechaj ma odísť, nemám ťa rád!

Otvor si dušu a pusť ma von.

Nechaj ma už raz pokojne spať

a prestaň v srdci robiť mi zhon.

 

Nechaj ma odísť do nových dní,

na nové cesty, do hĺbok nocí,

do nových svetov, o ktorých sním

a miesto teba v srdci ich nosím. 

 

Nechaj ma odísť do šírych diaľav

a nesmúť za mnou. Sama si vinná.

Neverím ti už, už ma nehľadaj –

veď jednu lásku nahradí iná.

 

Nechaj ma odísť, nechcem viac čakať

a oči tvoje s čarovným leskom

neoklamú viac. Odchádzam na čas

do sveta kľudu… tŕnistou cestou…

 

D r a g o                   10031968

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,240
Celková čítanosť: 5695788x
Priemerná čítanosť článkov: 2543x

Autor blogu

Archív