Založ si blog

Omrvinky

 
Nostalgia
 

-A spomínaš?

-Hej, spomínam…

A ako vo sne

sme hneď v kráľovstve

Nostalgie

 

Sladkosti čašu do dna pijem

A horko… – horko príde až nakoniec

Zavŕta sa jak nebožiec –

Také sú duše móresy

 

Ale som rád,

že som – 

že si!

 

                20052011

 

Záhon 

Kalíšničky

pod obojím

prijímajú úsmevy –

 

Zrumenelé 

tulipanny

 

Bez Adama   Bez Evy

 

               19052011

 

Žuvina 

Klokany skáču

Vrabce poskakujú

Klokan by vrabca

mohol nosiť vo vačku

 

Ja ako vrabec

sklokanený slnkom

snímam z vietnamky

žuvačku

 

                         11052011

 

Orloj

Hodinky sú mi nanič

Starnem aj bez nich

Čas nezastavím ani nespomalím

A podľa toho, koho stretnem,

hneď vycítim, koľká udrela. 

 

                           11052011

 

Keby

Keby som ja mohol vládu

ako vláda môže mňa

vládla vláda by len vo dne

v noci by som vládol ja. 

 

                             12052011

D r a g o 

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,239
Celková čítanosť: 5692212x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív