Založ si blog

Trapas, Mlčanie barana


T R A P A S

 

Pohárový zápas

som nestihol

bo smädný

jak na chlapa sa patrí

šiel do krčmy som

na pivo

 

Poháre penili ostosedem

Pív bolo jedenásť  

(alebo futbalistov?)

ja len jeden

 

S pohármi som teda zápasil

bielu penu šklbal za vlasy

 

Kašľať na to,

či sme zápas vyhrali –

Cítim sa byť domorodcom na Bali.

 

011002  /  D r a g o

 

 

 

 

 

 

 

 

MLČANIE   BARANA

     (P a r ó d i a )

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Venujem tým,

Ktorí majú radi Ticho

 

18102002  /  Dr a g o

Na Rováši

08.05.2024

Usteliem si pod hviezdami Chmáry sa mi nevidia Zlé preč a len dobré s nami Zniesli sliepky nosidlá .

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Peter Pellegrini

Pellegrini: Stojíme pred zásadnou výzvou zabezpečiť mier na Ukrajine i v Európe

08.05.2024 18:54

Európski politici vrátane tých slovenských stoja pred zásadnou výzvou, a to zabezpečiť mier na Ukrajine a tým aj v Európe, uviedol Pellegrini.

Zelenskyj

Prelamuje Zelenskyj ľady? Orbána pozval na mierový summit

08.05.2024 18:30

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj sa telefonicky porozprával s maďarským premiérom Viktorom Orbánom.

izrael

Dodali tisíce a 3 500 ich bolo na ceste. USA stopli dodávky bômb pre Izrael

08.05.2024 18:21, aktualizované: 19:16

Spojené štáty žiadajú ochranu civilistov v Rafahu.

SR polícia NAKA Kuciak vražda podozrivý zatknutie NRX

Škole sa vyhrážal bombou. NAKA zadržala 14-ročného mladíka

08.05.2024 17:07

Policajti odosielateľa e-mailu vypátrali a zadržali do 24 hodín.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,247
Celková čítanosť: 5722764x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív