Založ si blog

Mikronézia 3

 

Pes na vôdzke vyvádza psie kúsky.

Na kraji chodníka zostali tri.

 

 

Dievčatá na lavičke blogujú.

Aj na mňa sa vyblogli. 

 

 

V lete pôjdeme na Juh za slnkom.

Tam si nájdeme nejaký tieň

 

 

Na pešej zóne:

-Ten ujo vie napodobniť všetky vtáčiky…

-Aj ockovho..? 

 

 

Lekár ma prefonendoskopoval. Na prsiach.

Čudne sa na mňa zahľadel a rozmýšľal.

Zneistel som a pýtam sa:

-Dvojičky..?

 

 

Všetko je o peniazoch. Opúšťajúc ambulanciu

som sa opýtal:

-Ten moč, čo som vám tu nechal, mi preplatí

poisťovňa, alebo máte vlastný fond?

 

 

Dnes som dostal nápad hodný Nobelovej ceny.

Psom by sa malo povinne podávať železo. 

Potom by sa ich exkrementíky dali pozbierať 

jednoducho – magnetom. 

 

 

Bol som v Kauflande. Chlebík s názvom Slovenský 

bol v akcii. S názvom Maďarský v akcii nebol. 

Vedľa mňa sa mladý muž opýtal kMaďarský? 

-Dvojjazyčný…, -už zo zvyku som sa zamiešal do rozhovoru. 

(Nepovažujte to, prosím, za reklamu)

 

 

Výkričná cena bola tisícka.

Skoro som si hrdlo vykričal

a nedali mi nič. 

 

 

Boh stvoril svet.

Človek urobil dieru do sveta.

Odvtedy je tu neustále prievan.

 

 

-Idete ako husi! -karhala na chodníku slečna

učiteľka svoju roztrúsenú triedu.

-Omyl, -zamiešal som sa. -Idú ako ovečky…

Pretože husi chodia pekne v rade za sebou.

 

 

Niekedy túžim byť priesvitným.

Aby som zistil, či aj priesvitní ľudia

vrhajú svoj tieň

 

 

D r a g o 

Úľava

27.07.2024

Snívajú sa mi z detstva stromy – Tmolia sa za mnou ako tieň Hladia dych nežné anemóny Zažína slnko pochodeň .

Ó, Slušnosť naša

25.07.2024

Vyšumela slušnosť z módy Schovala sa bohvie kam Snáď ju niekto za nos vodí Mlaď ju má za vetchý krám .

Feferónky 91

23.07.2024

Pri lyžovaní z kopca obchádzajte strom iba z jednej strany. . Chlap má byť iba o trochu krajší ako opica. (Ako opica, s ktorou žije…) .

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,287
Celková čítanosť: 5833545x
Priemerná čítanosť článkov: 2551x

Autor blogu

Archív