Založ si blog

Hrob

 
Dnes v noci
Nevedno kde
Nevedno komu
Nevedno prečo
Som kopal…

Kopal som jamu
A zrovnával jej steny
Lopatou či rýľom
Nevadila mi moja ischémia
Ani som sa nezadýchaval 
Žiadnu únavu som necítil

A odrazu som si uvedomil
Že kopem
Hrob
Taký komorový…

Nevedno kde
Nevedno komu
Nevedno prečo

Do hrobu sa vchádzalo spredu
Od nôh
Vpravo bolo vyvýšené miesto 
Pre truhlu s nebožtíkom
Truhly však nebolo
Iba upravená hlina 
Vľavo bolo miesto pre tých
Ktorí prídu k truhle 
Postáť – posedieť 
Pospomínať
Či vypiť za upokoj Duše 
Človeka 

Nevedno kde
Nevedno pre koho 

Keď sa sny vystriedali
Zháňal som vence 
Pre šoférov autobusu 

Nevedno ktorých
Nevedno prečo
Nevedno…

 
D r a g o 03092009
 
 

V Krajine

27.03.2024

Doba je bizarná Život je skapatý Čo ráno platilo Večer už neplatí .

Feferónky 67

25.03.2024

Nie ten je priateľ, kto ťa opitého dvíha zo zeme, ale ten, kto si k tebe ľahne. . Kam sa hrabe ženská logika na ženskú fantáziu! .

Feferónky 66

23.03.2024

Keď vám iní kopú jamu, pomôžte im a urobte si bazén. Každý má svoje problémy a niektorí si privlastnia aj cudzie. .

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,226
Celková čítanosť: 5657891x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív