Založ si blog

Zo sna vystúpila


Bola si mi hviezdou pubertálnych rokov
Mlčali sme spolu
Dotyk dlaní bol nám neznámy
Život nosí smolu
Aj v daždi som horel, aj pod slnkom mokol
Zastavil sa dych
Ani bozk mi nebol dopriany
Láskysmädný mních

Vstúpila si vo sne do stareckej duše
Ohník jesene
Dnes som bol ja tebou volaný
Oči zasnené
Šíp oneskorený Erotovej kuše
Láska zo školy
Obaja sme jedli banány
Dnes už nebolí

D r a g o     08022012

Katamarán

17.06.2024

Otvorila si mi Dušu Bez Lásky a bez kľúča Odvtedy ma mrle kúšu Noc čo noc sa porúčam .

Časovanie v Nečase

15.06.2024

Zrkadlo ma nespoznáva, Neustále dobiedza. Čas ma zmenil, márna sláva, Zo šuhaja na deda. .

Feferónky 83

13.06.2024

Prezident už siedmykrát udelil recidivistovi milosť za vzorné správanie. . Naše obytné štvrte sú nocľahárne, v ktorých je problém vyspať sa. .

Tropické teploty v Bratislave

Prichádzajú trópy. Vyberajte sandále a opaľovacie krémy. Úľava? V nedohľadne

17.06.2024 10:18

Hydrometeorologický ústav avizuje v tomto týždni na Slovensku výrazné oteplenie.

Stoltenberg

NATO zvažuje uviesť jadrové zbrane do stavu pohotovosti. Reaguje na rastúce hrozby

17.06.2024 10:09

Komunikácia v tejto otázke pomáha vyslať priamy odkaz o tom, že NATO je alianciou, ktorá disponuje jadrovými zbraňami a používa ich ako odstrašujúci prostriedok.

hufnica

Útoky trollov i hackerov, trestné oznámenia. Zbierka pre Ukrajinu napriek problémom pokračuje

17.06.2024 09:31

Jednému z iniciátorov zbierky 15. júna po opakovanom nahlasovaní natrvalo zablokovali účet na platforme X.

Migranti / Hraničný priechod /

Z Mexika do USA sa nelegálne pokúšalo dostať 1,4 milióna ľudí

17.06.2024 09:04

Podľa inštitútu bolo medzi utečencami a migrantmi aj približne 3000 maloletých bez sprievodu.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,267
Celková čítanosť: 5772263x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív