Založ si blog

Otužilá mucha XLIX.

 
Muchou som už celkom posadnutý –
Predná Hora tu nič nezmôže.
Mucha zlomí Svätoplukov prútik,
Ale nie jeho tri odnože.
 
Snáď si zo mňa iba uťahuje –
Veď muchy to občas preženú –
Keď vybzučí na mušacej strune,
Aby som ju pojal za ženu…
 
Zo zmiešaných manželstiev sa rodia
Najmúdrejšie deti planéty.
To mi tvrdí mucha moja zvodná
A v očiach jej nádej zasvieti,
 
Lebo vie, že muži sú mi cudzí
A že nie som členom es-a-es.
Zastúpi ju iná mucha v núdzi,
Keby nemohla (…)…ísť…na tanec…
 
Muchy, -vraví, -nie sú ako ľudia –
Vôbec nie sú k sebe žiarlivé –
Jedna druhú nikdy neodsúdia
Pre ich voľné mravy na pive. 
 
V byte miesta veľa nezaberá –
Spať môže v škrupinke z orecha,
Nebude sa správať ako zviera
A nikdy… (nikdy!)… ma nenechá…
 
V obliekaní je tiež veľmi skromná –
S čínskou Burdou je už zohratá.
Na obed jej stačí kúsok hov…ädzieho.
Zvyšky po nej zbaštia múšatá. 
 
A tak teraz nosím muchu v hlave –
Rátam, koľko v kríze ušetrím
Na tej mojej muche dotieravej.
Svadobnej ceste by bodol Krym…
 
 
D r a g o     24012012 

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Osamelosť

16.04.2024

Osamelý balón tŕnie na nebi Osamelý koráb morom pláva Osamelo klonujú sa améby Osamelej päte chýba hlava .

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,238
Celková čítanosť: 5687736x
Priemerná čítanosť článkov: 2541x

Autor blogu

Archív