Založ si blog

Otužilá mucha LXIII.


Vidí sa mi mucha dáka bledá.
Určite jej chýba vitamín.
Od rátača odtrhnúť sa nedá.
Surfuje si a ja zatiaľ spím.

Od sedenia má hemoroidy,
Srdce chabé, dýcha len tak-tak…
Hemoroid sa aj muche bridí…
Stáva sa z nej zmľanadravený vrak.

Pochopí, že pracovať by mala
Intelektuálnofyzicky.
Nestačí, že ju syn muchokráľa
Občas nežne hladí za cicky.

Lapí do rúk motyku i hrable,
Vyhrnie si sukňu nakrátko…
Kope, hrabe… Na očiach mi mladne –
Za odmenu dám jej lízatko.

Na záhradke maká, čo má sily,
Posadí zemiaky na stráni,
Aj keď sa jej dávno zneľúbili
Zemiakovokradmí Cigáni.

Mrkvu, zeler…Všetko sejúc zožne…
Až po práci chodí na rande.
Mňa raduje, že tie veci hrozné,
Nemusím kupovať v Kauflande.

Nemusí už to Slovensko naše
Voziť zeleň drahú z cudziny.
Žiť budeme z roka na rok krajšie,
a získavať Zlaté maliny!

D r a g o 26022012

Katamarán

17.06.2024

Otvorila si mi Dušu Bez Lásky a bez kľúča Odvtedy ma mrle kúšu Noc čo noc sa porúčam .

Časovanie v Nečase

15.06.2024

Zrkadlo ma nespoznáva, Neustále dobiedza. Čas ma zmenil, márna sláva, Zo šuhaja na deda. .

Feferónky 83

13.06.2024

Prezident už siedmykrát udelil recidivistovi milosť za vzorné správanie. . Naše obytné štvrte sú nocľahárne, v ktorých je problém vyspať sa. .

Peru, drogy, kokaín

Rekordný nemecký nález kokaínu: na trhu by mal hodnotu 2,6 miliardy eur

17.06.2024 19:38

Nemeckí vyšetrovatelia dostali tip na kontraband od kolumbijských úradov.

fregata,  Admirál Gorškov

Ruské vojnové lode opustili Havanu

17.06.2024 19:21

Žiadne z týchto plavidiel nemalo na palube jadrové zbrane, čo potvrdili aj Spojené štáty.

Pellegrini

Pellegrini v Bruseli: Budeme chcieť ponuku pre Šefčoviča a nie sme nadšení Kallasovou

17.06.2024 18:26

Prezident Peter Pellegrini je na summite Bruseli, kde sa rozhoduje o rozdelení hlavných pozícií v Európskej únii.

anna putina-2

Putin sa postaral o praneter. Vymenoval ju za námestníčku ministra obrany. Jej manžel šéfuje rezortu energetiky

17.06.2024 17:54

Dcéra Putinovho bratranca mesiac po svojom manželovi tiež zasadne v ruskej vláde. Jej prastrýko jej venoval kreslo v ministerstve obrany.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,267
Celková čítanosť: 5772950x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív