Založ si blog

Myšlienky pod parou (14)

Pohárik borovičky vždy sadne ako uliaty.

Podnapitým nesmieme dať piť, podnažratým žrať.

Nemá význam, sa opíjať, ak vás nikto nevidí.

Všade dobre, a doma niet čo vypiť.

Najviac pijú tí, čo nemajú za čo.

Alkoholikom sa Slovák rodí, abstinentom stáva.

Človek mieni, pivo pení.

Po slovenskom občerstvení je človek akýsi unavenejší.

Otecko, mám vás rada ako dobre vychladenú dvanástku.

Zem sa točiť môže, pivo musí!

Za suchým vínom sa len tak zaprášilo.

Cítim sa ako Hemingway. Niežeby som toľkom písal, ale toľko pijem.

Nevypil veľa, len poháre boli priveľké.

Pozor, padajú opilci!

Voľný čas môžeme zabíjať zapíjaním.

Mal som konzumnú spoločnosť – vypili, vyžrali a zmizli.

Mafián vás odkrágľuje, krčmár odkrígľuje.

Podľa teórie relativity je aj nedočapovaný pohár plný.

Pivo človeku berie rozum, ale dáva inšpiráciu.

S dobrým slovom sa dá veľa dosiahnuť. A to slovo je – Na zdravie!

Išiel na liečenie. Rezignoval na čestný titul alkoholika.

Lepšie je piť s Vierou ako s mierou.

V zahraničí som zistil, že pivo sa dá aj dočapovať.

Hrdelný trest je, keď vám nenalejú.

Ja keď chcem byť triezvy, musím si nájsť dvojníka.

Porozprávať sa môžete aj s pivom.

Pivo je dobrá vec. Dve pivá – ešte lepšia.

Tvrdý alkohol nezmäkne, ani keby ste do neho pridávali calgon.

D r a g o
z

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5713600x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív