Založ si blog

Báseň o Eve pre Evu

 
Vysníval som si devu Evu,
Ja šiel som ta a ona sem. 
Zaľúbil som sa do jej spevu.
Splnil by som jej každý sen,
 
Keby si so mnou dala rande
Za hviezdnej noci na poli, 
Alebo niekde na verande.
Do tmy by som nás ponoril.
 
Osloviť by ma mohla – Adam.
Siahala by mi na rebro.
Z rebierok rebrík k srdcu skladám, 
Tešiac sa lásky na žriedlo. 
 
Rebrá sú dávno ohlodané – 
Ostré má zuby majster Čas.
Natiahnem k Eve holé dlane – 
Uviažme Lásku na reťaz,
 
Hýčkajme ju jak v klietke zviera, 
Z priviazu nech nám nezbeží.
Pot Láske z čela poutieram.
Pobeží koník v manéži.
 
A kým ja tuto bájne snívam,
Odvialo Evu ktovie kam…
V Edene bola Láska krivá.
Bez lásky láska je len klam. 
 
Oprel ma Osud Evin o sud.
O sudy Evy nestoja.
Utieram z čela Lásky rosu.
Eva je moja – nemoja.
 
(Nehodiace sa prečiarknite)
 
Jablká rátam v rajskom sade – 
Červené vždy ma navnadí. 
Chodíme nahí po záhrade…
S hadom sa Eva ohadí.
 
Hady sú múdre, Evy krásne.
Večná je túžba po Hriechu.
Rozplýva sen sa – svieca hasne.
Lezieme s Evou na strechu…
 
Venujem mojej skalnej čitateľke spod Zobora
Evičke S., ktorá sa v týchto jesenných dňoch dožíva
ďalšieho výročia svojho narodenia.
 
 
D r a g o      19082013


Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,240
Celková čítanosť: 5695263x
Priemerná čítanosť článkov: 2543x

Autor blogu

Archív