Založ si blog

Prvé Hriešne Prijímanie

 

Videl som ťa milú usmiatu a moju
Štebot tvojich úst som počul znieť
Chýlilo sa Slnko ružiam ku pokoju
Zabudol som čo je večný smäd
.
Bývala si milá usmiata a moja
Láske kvôli stvoril Tvorca Svet
Čítali sme Štyri knihy nepokoja
Ľutovali, že ich nie je päť
.
Chvejúc sa nám dotýkali dlane
Nesmelo sa pery spojili
Privandruje z Nebies nečakane
Dvercia Dušiam Láska odchýli
.
Plápolali sviece našich očí
V dotykoch tiel zatajil sa dych
Do neznáma s nami Erós vkročil
Ustrnuli novicka a mních
.
Boli hody plné nepohody
Znachoveli biele zástavy
Uniesli nás vlny v jednej lodi
Čas sa s nami nikdy nebaví
.
Nepostojí ani nespomalí
Býva s Časom často oštara
Ešte že nám hojí v srdci rany
Do rokov nám prsty zabára
.
D r a g o      1902/19042014
.
.

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5697497x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív