Založ si blog

Choma

 

(Spomienka na Sykiu 2011)
.

 
Zeme žmeň od Grékov – 
Padol mi pohľad na ňu.
Z krajiny úpekov
Hlavu mám dolámanú. 
.
Gaia mi dala dar – 
Zo svojho smidku Tela.
Zeus to nezbadal,
Zem pod pätami tlela.
.
Poseidón odvedľa
Athosu nohy chladil, 
Keď som sa dopendlal
Nikovi do záhrady.
.
Siesta navôkol.
Obeta v rohu žblnká.
Nepoznám protokol – 
Lejem mok na jablká. 
.
Uliatbu Bohyni – 
Pramatke Rady Bohov.
Očistím spod viny
Čin, čo ma k hriechu pohol. 
.
Niko ma nevníma.
V hrsti mám kúsok hrudy.
Záhadná Grékyňa
Z buzuki nôtu ludí. 
.
Ubral som zo Zeme…
Bohyni nie je ľúto.
Hellada nedrieme.
Mne bude hruda putom. 
.
Zeme žmeň od Grékov
Doopatrujem doma.
V krajine úpekov
Vravíme hline – choma
.
D r a g o     30102014

Osamelosť

16.04.2024

Osamelý balón tŕnie na nebi Osamelý koráb morom pláva Osamelo klonujú sa améby Osamelej päte chýba hlava .

Feferónky 71

14.04.2024

Nech vás dnešok netrápi – zajtra bude horšie. Keby bolo jablko spadlo na hlavu Adamovi, možno by sa bol včas spamätal. .

Feferónky 70

12.04.2024

Niekomu ani sedem diplomov rozumu nepridá. Bruselskí vedátori zistili, že lieky najviac pomáhajú tomu, kto ich predáva. .

Josep Borrell

EÚ pracuje na rozšírení sankcií voči Iránu po jeho útoku na Izrael

16.04.2024 21:21

Návrh verejne podporilo Nemecko, Francúzsko a niekoľko ďalších členov EÚ. Súhlas s ním vyslovil aj šéf zahraničnej politiky EÚ Borrell.

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,236
Celková čítanosť: 5681838x
Priemerná čítanosť článkov: 2541x

Autor blogu

Archív