Založ si blog

Rozprávka o Živote

 

Otče náš
Vyjav mi Tajomstvo Života
Poraď mi
Ako sa z pavučín vymotám
.

Omyly
Do siete Anjel mi vychytal
Siaha mi
Po Duši záhadná Lilita
.
Otče náš
Dovoľ mi nazrieť za oponu
Pochopiť 
Zrodenie vedúce ku Skonu
.
Ukáž mi
Z čoho sa Živý Tvor narodí
Preveď ma
Od brehu ku brehu cez vody
.
Odhaľ mi
Splynutie vedúce k Rozkvetu
Pomôž mi
Zabrnkať na strunu napätú
.
Vyjav mi
Prečo sa hýbeme – myslíme
Čistého
Nalej mi – Siahnime po víne
.
Povedz mi
O Hudbe o Farbe o Slove
To čo je 
Od Boha nebýva jalové
.
Prečo sme
Kto sme my Načo  sme na Zemi
Odhaľ mi 
Šťastia taj Kde Raj je vysnený
.
Spejeme 
Odkiaľ kam Vyjav mi čo sme zač
O Duši 
Povedz mi Odkiaľ sa berie plač
.
Rozprávaj 
O Sebe o Kráse o Láske
Žitie je 
Hľadanie Odpoveď v Otázke
.
Otče náš
Ukáž mi Osvetli Zasväť ma
Múdrosť daj
Pre ľudí Z neznáma sála tma
.
Otče náš
Prezraď mi prečo sme práve Tu
Prečo si 
Ničíme najkrajšiu Planétu
.
Prečo si
Na Zemi tvora tvor neváži
Kedy sa 
Mamona nažerie peňazí
.
Prstami 
Vesmíru poodhaľ neznáme
Nech ešte 
Palicu nad nami neláme
.
Otče náš
Odpusť mi ak som Ťa vyrušil
Záhady
Odjakživ tlačia ma na Duši
.
D r a g o      29/30112014

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

Gorazdova 27, bratislava, vila, Danko

Nielen prezidentská vila chátra. Štát odkúpil miliónové nehnuteľnosti aj pre šéfa parlamentu, nikto v nich však nebýva

23.04.2024 09:00

Žiaden šéf Národnej rady SR sa do nej totiž nenasťahoval, ani len v jej priestoroch neprijal žiadnu oficiálnu návštevu.

deviataci, Banská Bystrica, protidrogový vlak

Špeciálny vlak ukazuje, čo spôsobujú tvrdé drogy. Autor projektu Revolution train vychádza z vlastnej skúsenosti

23.04.2024 09:00

Na nebezpečenstvo drog upozorňuje v týchto dňoch slovenských deviatakov špeciálny vlak Revolution train, v ktorom sa o príčinách, vývoji a dôsledkoch závislosti dozvedajú zážitkovou formou.

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,239
Celková čítanosť: 5691868x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív