Založ si blog

Strigiformes alias Sovy

 

Kam sa pozriem, všade samá Sova, 
Skalný Výr či Sova Ušatá.
Za vidna sa Sova kamsi schová,
Za noci je Sova vyspatá. 
.

Drobný Kuvik vliezol medzi Sovy,
Myšiarka aj Sova Pálená. 
Na Sovy mám pohľad oddnes nový, 
Na Polárne aj tie bez mena. 
.
Pre Plamienku horí plameň v hrudi – 
Plamienka je Sova Driemavá.
Strigiforma nikdy nezablúdi, 
Húkaním si rande dovráva. 
.
Gúlia na mňa vo výklade oči,
Na dupačkách lipnú naraz tri.
Do obchodu so svetlom som vkročil,
Soví gýč mi dušu rozjatril. 
.
Zimná čiapka – oči, zobák, perá – 
Na hlave sa čiapka vysoví.
S hlavou sa aj Sova poneviera,
Hľadám svoju Sovu v prísloví. 
.
Na prívesku Sova pozlátená
Leskne sa sťa gule od Vianoc. 
Sovami sa hemží doma stena, 
Sovy majú jasnovidnú moc. 
.
Na chladničke Sovy magnetové
Uhniezdili sa mi do kŕdľa.
Sova Sove oko nevyklove,
Láska k Sove do mňa zabŕdla. 
.
Nepohne sa Sova od Athény – 
Múdrych Vtákov nie je nikdy dosť. 
Za nič by som Sovu nevymenil, 
Za Luny je Sova u mňa hosť. 
.
Mobilu sa sivá Sova drží,
Vytasila z pošiev pazúry.
Moju Sovu Láska neomrzí,
Na cudzom sa Sova vyzúri. 
.
Skrývajú sa Sovy v internete,
Uvili si hniezdo na gugli.
Posielam ich jednej milej tete,
Pýtam málo – za kus po rubli. 
.
D r a g o       13042015 

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5703417x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív