Založ si blog

Neprebudený

Budia sa muchy na úsvite
Aj pavúky aj ovady
Kalíšky rosy nedopité
Pod kríčkom vánok ochladí
.

Odrazu kýši v blahej tíši
Zobáčky vtáčky prebrúsia
Jeden tón nižší druhý vyšší
Fidliká cvrček na husliach
.
Vpletie sa vánok do vĺn lístia – 
Zašumí more do uší
Opúšťam tichý modrý prístav
Hladinu šplechot naruší
.
Do sna sa biela plachta vhrúži
Albatros krídlom zamáva
Na korme modro-bieli muži
Zahýba obzor doľava
.
Prerečie čajka v čajčej reči
Hladinu orie kormorán
Rojčivý sen nič nevylieči
Vesmír má okná dokorán
.
Netušia muchy kde je dole
Bez ujmy lozia po strope
Mušacia pravda oči kole
Na okno sna keď zaklope
.
Rozplynie sa mi plachta biela
Vráti sa Duša do tela
Veď keby navždy uletela
To by ma riadne natrela
.
D r a g o      09072016   

Nekajam sa

19.03.2024

Neľutujem, že som ľúbil Snívajúc sen nesmelý Volali ma zbierať huby Ja som hlivel v posteli .

Šťastie je, keď. . .

17.03.2024

Šťastie je, keď netrpí ti Duša Keď ťa ani telo nebolí Keď ťa démon zloby nepokúša Keď sa rodí chlebík na poli .

Feferónky 65

15.03.2024

Len taverna je mi verná. V črevách má toľko plynu, že by mu aj Rusi mohli závidieť. .

sud, kuciak, hascak

Haščákov advokát reagoval na nové obvinenie v kauze Gorila

19.03.2024 14:50

Finančník čelí ďalšiemu obvineniu v kauze Gorila.

Hong Kong

Hongkonský parlament jednohlasne prijal nový zákon o národnej bezpečnosti

19.03.2024 14:40

Nový zákon udeľuje tresty za trestné činy rozdelené do piatich kategórií.

Liptovský Mikuláš odchyt medveď

Nebezpečného medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, by mali odchytiť v utorok

19.03.2024 14:29

Mestská polícia žiada verejnosť, aby sa poobede a večer nezdržiavala v lokalite starej cesty medzi Iľanovom a Závažnou Porubou.

Copacabana

Brazílske mestá sa smažia, v Riu padol rekord. Ľudia zo Sao Paula utekali k moru

19.03.2024 13:43, aktualizované: 14:24

Najhoršia situácia je v chudobných štvrtiach, kde nie je žiadna zeleň.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,222
Celková čítanosť: 5648856x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív