Založ si blog

Šidlo vo vreci 77

Odkedy mám internet, neustále mám pocit, že ma niekto sleduje. 
.
Drobné peniažky dávame do prasiatka, papierové veľkým sviniam. 
.
Slovenský kleptoman naučí kradnúť aj svojho psychiatra. 
.
Dobrý ležiak dlho nepoleží. 
.
Kto fetuje, je feťák, Kto tetuje, je teťák. 
.
Neokrôchaní politici by sa mali okrôchať. 
.
Božie mlyny melú príliš pomaly a euromlyny príliš rýchlo (z posledného…)
.
Mladí ľudia sú ako staré baby – uveria každej hlúposti. 
.
Dnes mám od rána smolu. Najprv zazvonil budík… 
.
Najbezpečnejšie je dráždiť medveďa, keď je za mrežami. 
.
Život je taký krátky, že niekedy sa človek nestihne ani vyspať. 
.
Stačia dvaja ľudia na to, aby jednému z nich bolo horúco a druhému chladno. 
.
Prišiel šéf! Robme sa, že robíme!
.
Nie všetci ľudia majú vlasy. Ale farbu na plešinu nevymyslel nikto. 
.
Aby sa ušetrili peniaze, boli vymyslené pochvaly, medaily a čestné uznania. 
.
Stal sa zo mňa hypnotizér. Dva mesiace som sa snažil vsugerovať synovi, aby povysával byt. Nakoniec to zabralo. 
.
Niektoré starenky vyzerajú tak mlado, že im ani mládenci v autobuse miesto neuvoľnia. 
.
Históriu prepísať môžeme. Fakty nie. (Či?)
.
Pravda je nielen vo víne, ale aj v novinovom stánku. 
.
Aby sa z najlepšieho priateľa človeka stal nepriateľ, stačí dráždiť psa. 
.
Sú ľudia, ktorí dokážu nerobiť niekoľko vecí naraz. 
.
D r a g o 

Nekajam sa

19.03.2024

Neľutujem, že som ľúbil Snívajúc sen nesmelý Volali ma zbierať huby Ja som hlivel v posteli .

Šťastie je, keď. . .

17.03.2024

Šťastie je, keď netrpí ti Duša Keď ťa ani telo nebolí Keď ťa démon zloby nepokúša Keď sa rodí chlebík na poli .

Feferónky 65

15.03.2024

Len taverna je mi verná. V črevách má toľko plynu, že by mu aj Rusi mohli závidieť. .

pellegrini korčok, tv markíza, debata

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

Bratislava protivládny protest rtvs

Pod hromadnú pripomienku liberálov k zmenám v RTVS sa podpísalo vyše 11 000 ľudí

19.03.2024 12:14

Návrh zákona nerozdeľuje súčasnú RTVS, mení však kreovanie orgánov telerozhlasu.

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,222
Celková čítanosť: 5648731x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív